måndag 31 oktober 2011

TIPS: HV POLO LUREX

Jag måste tipsa er om detta suveräna schabrak! Jag var skeptiskt till det i början, trodde det skulle bli fult snabbt och vara strävt under sadeln. Men köpte det ändå för jag kunde helt enkelt inte låta bli. Det är så snyggt!

Men jag har nu använt det några gånger, och jag måste säga att jag är positivt överraskad! Schabraket ligger superstadigt under sadeln och det ser fortfarande sprillans nytt ut. Insidan är i ett jättemjukt polyestermaterial, som andas och blir inte alls sådär "stelt" som andra schabrak kan bli om hästen har svettats. Det är alltså som nytt även på insidan, helt otroligt!

Jag har det bruna, supersnyggt till en brun sadel!



495-670:-
Bilder från Tophorse och Charlies.


1 kommentar:

  1. Åkej, det bruna kan jag gå med på.
    Men silver...? Neeeeeeeeeee *haha*

    SvaraRadera