tisdag 29 november 2011

PLUGGAT

Ända sedan jag kom hem har jag suttit och tokpluggat körkortsteori och som jag sa till Micca så fick jag inte logga in på bloggen försen jag var klar för då hade jag bara fastnat här i bloggarnas värld...

Jag har faktiskt inte varit i stallet på hela dagen idag, min moster tog både ut och in dem idag och min medryttare har ridit Chilton och fixat till dem andra två och pysslat. Så jag hade inte mycket att göra där och jag kom hem från jobbet så pass sent så kände inte för att ut och rida i mörkret och regnet. Japp, nu regnar det här. All underbara snö jag red i igår är borta nu, grått och tråkigt är det.

Imorgon är jag "ledig" min lärare är hemma med sjukt barn så jag ska passa på att rida någon av hästarna medans det är ljust och sen ska jag ta sällskap ut med min moster på eftermiddagen. Hon ska låna Goldie eller Chilton eftersom att Castor inte är riktigt fräsh, han är ju gammal den ponnyn så nu är det mest promenader han får.


Nu ska jag äta några skorpor och dricka mjölk, det förtjänar jag efter allt plugg. Min moster tar ut hästarna imorgon bitti så då får jag sova ut - skönt.

Glöm inte att delta i bloggtävlingen några inlägg ner, det är fina priser vi får lotta ut!

/Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar