måndag 19 december 2011

KAOSDAG

Skulle ha spenderat hela dagen på föreläsning egentligen, men precis när jag var på väg ut genom dörren ringde lillasyster och sa att hon fortfarande hade ont i hjärtat. Hon hade det igår kväll. Så det blev färd till akutmottagningen, och har spenderat ett antal timmar där tillsammans med henne. EKG´t visade inga konstigheter, så hon ska vänta på provsvaren men det är förmodligen lugnt.

Åkte till Liptus när jag kom hem från akuten. Longerade honom i snön på ridbanan, jag var inte helt hundra på underlaget så vi höll oss till skritt och lugn trav. Risken med att låta honom galoppera i longerlinan är att det blir lite race, hehe. Han såg fin ut, och var väldigt pigg. Höll inte på så länge, men han verkade nöjd och trött efter att ha pulsat i snön.

Nu har jag och Robin spenderat några timmar i köket. Ischoklad, cornflakesbräck, julkulor och snöbollar har vi bakat. Och nu är det filmtajm. I morgon blir det tidig uppgång för att släppa ut hästar, sen åker jag och Martina till Avesta och hälsar på Cary igen :).

Bloggandet kommer att gå på halvfart nu innan jul, hoppas ni har överseende med det. Kommer att dyka upp inlägg varje dag, men vill inte känna att jag måste göra tidsinställda om jag ska iväg, eller att jag måste uppdatera fem gånger om dagen. Utan det får bli när det blir, vill ha lite jullov jag med ;).


Sitter vid Robins dator eftersom min felsöks, därav bildbrist.
Hittade en från Halloween då jag var paket, haha.
/ Micca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar