fredag 16 december 2011

SLAPPFREDAG

Har varit ut på en skrittur på en väldigt lugn och snäll häst idag. Mysigt! Vi tog en stig i skogen, och jag tror Liptus tyckte det var roligt att få lyfta på benen över stockar och stenar. Vi har mest hållt oss på cykelvägarna nu när vi varit ute i mörkret, inte så kul att stappla runt på stigar då.
Imorgon ska vi ut på en tur med Martina och Grace tror jag, trevligt med sällskap!

Fick ett sms från Sussie idag, hon som jag tränade för under hoppkursen. Hon undrade om jag ville vara med och träna på söndag. Snacka om att jag blev sugen, men jag ska inte åka. Känns inte schysst att åka iväg mitt i vilan när han bara skrittat och travat i skogen, sen vill jag att han ska få hoppvila året ut också. Men efter nyår ska jag åka och träna för henne igen, gud så jag längtar!

Nu ska jag slänga mig i soffan, där jag tänker spendera hela kvällen tillsammans med katterna och en godisskål. En riktig slökväll ska jag ha, skönt!

/ Micca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar