fredag 27 januari 2012

ETT SKÄMT..

Ja, idag ska jag göra något riktigt onödigt och korkat. Jag ska gå och skriva en tenta, fast jag har inte öppnat en enda bok, inte svarat på en enda instuderingsfråga och sista föreläsningen var i höstas. Detta kan bli intressant, haha! Hade inte tänkt göra den, men kan lika gärna gå dit och titta hur den är upplagd och kanske snappa upp lite till nästa omtenta. Att jag aldrig kan börja tycka det är intressant och roligt, och göra något? Blir i irriterad.

Åker till stallet direkt efteråt, tror jag ska rida Liptus på åkern. Galopparbete står på schemat, om det inte blir en tur i skogen istället. Beroende på hur det känns efter tentan, haha. Vid fem blir det iallafall stallmöte hemma hos Madde med alla stallbrudarna :).

Ha en trevlig dag!

/ Micca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar