måndag 30 januari 2012

NYA DESIGNEN

Nu är jag snart klar med bloggens utseénde, det är en del pill kvar och jag såg även att formatet på headern blev fel och därav att bilderna är pixliga. Jag ska fixa allt detta nu under kvällen så jag hoppas att det ser bra ut imorgon. Ni får ursäkta röran...

Jag har precis kommit hem från stallet, såg att mitt mobilinlägg blev lite fail. Bilderna kom ju upp och ned, haha! Allting gick bra med min ponny, hon var verkligen superglad över att få hoppa. Mamma fotade lite i slutet, bara bilder när vi står still dock. Jag glömde be henne filma. Bloggtävlingen kommer upp om en stund också, håll utkik!

Jag har också två saker att berätta, det är lika bra att jag skriver ut det så att alla slipper fråga tusen gånger om. Det kommer ett inlägg ikväll där jag tänker lätta hjärtat, jag behöver få skriva av mig.

/Ida

2 kommentarer:

  1. Bloggen ser fortfarande helknasig ut i FF, det är nåt med css-mallen.
    Menyraden är väck bla. Har en skärmdump så du får se.
    Puss!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men vatusan! Kan inte du logga in på min och kolla om du kan fixa det är du snäll mammsen? <3

      Radera