onsdag 29 februari 2012

PROMENAD

Hej på er! Kan börja med att säga att jag har haft så fruktansvärt kul på kryssningen, det var verkligen över mina förväntningar! 

Linn var snäll och tog hand om Donna, dem hade myst i stallet och så hade hon fått massage vilket hade varit  uppskattat. Jag är glad att Linn tog henne, hon och mamma är dem enda som jag verkligen litar på när det gäller Donnan. Tråkigt nog blev Ellinor sjuk men mamma var ute och körde Chilton och det hade gått bra. Han hade fått  sprungit mycket och tyckt att det var roligt. 

Idag fick hästarna en prommenad på en halvtimme i den underbara solen, det var så himla skönt ute. Min snälla pojkvän gick med som sällskap och tränade Chilton på att gå i vattenpölar och att gå fot, haha... ;) Donna skötte sig exemplariskt, hon är så positiv hela tiden. Hon är nyfiken på allt och går med öronen spikrakt framåt. Hon har redan slingrat sig runt mitt hjärta, fina hästen. 





Åh, hatar att bilderna blir såhär när man bloggar från mobilen... Ska prova ladda ner appen igen, fast en annan då jag hört att vissa av blogger apparna gör bilderna rutiga. 

Hästarna fick gå ut i hagen utan täcken efter promenaden och äta sin lunch, vårkänslor! 

/Ida


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar