tisdag 28 februari 2012

HÄSTVAKT

Hej det är jag som är Linn och ska ha hand om Donna idag när Ida är borta.

Jag tänkte åka upp till Donna vid 5 tiden och då kommer även Idas medryttare Ellinor vara där. Vi ska först fixa stallet och sedan ta en promenad med Chilton och Donna.

Hur träffades jag och Ida?
Jag och Ida har vart kompisar ett bra tag nu. Så de var väl därför just jag fick ta Donna nu när hon är borta. Vi började vara med varandra när Ida och min kusin var bra kompisar. Jag tyckte Ida var super cool då, vilket hon fortfarande är. Ida tyckte nog mest jag var en dryg liten unge, vilket jag inte hoppas att hon fortfarande tycker! Sen var vi inte så mycket med varandra på några år. Men förra året började vi vara med varandra igen var och varannan dag. Jag var med Ida och Goldie på många av deras tävlingar och var även ute och busade med Ida, Goldie och Chilton.

Ida är nog den enda människan jag kan berätta ALLT för. Du kan säga vad som helst till henne, och det stannar alltid hos henne.

Jag och min medryttarhäst Franz i sommras, han e fin han <3
/Linn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar