måndag 27 februari 2012

MÅNDAGSFUNDERINGAR

Godmorgon! eller det är väl snarare lunch snart.. Jag kom nyss hem ifrån ett möte med min VFU-handledare i Rättvik (verksamhetsförlagd undervisning, praktik ungefär). Var en trevlig tjej, med många intressanta idéer. De nästkommande veckorna kommer bli riktigt spännande!

Idag ska jag ta en sväng i skogen med Liptus, men innan dess ska jag försöka plugga lite. Fast det går trögt just nu, är verkligen omotiverad. Det är så typiskt att vi har ett grupparbete just nu när jag är så himla trött på allt som har med skolan att göra. Då kan man inte ligga hemma och slöa, utan måste försöka ändå pga gruppen..

Ska även på stallmöte lite senare, och ännu senare blir det måndagsmys i soffan. Börjar bli sjuk på riktigt nu tror jag, får se om jag åker iväg på Tusseträningen imorgon. Ska jag vara ärlig har jag inte så stor lust med det, man blir omotiverad av att vänta. Vill att allt ska hända på en gång!

Nej, nu ska jag göra lite nytta (lägga mig i soffan och äta tacopaj..)

/ Micca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar