fredag 30 mars 2012

ÄNTLIGEN FREDAG!

Gud så skönt med fredag, inte för att jag har haft en speciellt krävande vecka, men det är alltid skönt med lite fredagskänsla. Idag ska jag försöka hinna med ungefär tusen saker. Ska åka till Ikea och Hööks med Robin. Letar inte efter något speciellt utan ska bara ut på en liten road trip. Tänkte passa på och checka vart tävlingsplatsen vi ska till imorgon ligger också, då jag såg att det låg väldigt nära köpcentrumet. Alltid skönt att veta vart man ska, och slippa stressen över att köra vilse på morgonkulan..

När vi kommer hem åker jag direkt till stallet och tar en tur i skogen med Liptus. Sen blir det duschning, packning och smörjning. Har kvällspasset så det blir en helkväll i stallet för min del.. Får ta med en godispåse, haha! När jag kommer hem SKA jag färga håret. Har dragit ut på det hur länge som helst, och ser ut som en gammal pensionär i huvudet.. (gråhårig..)

Nu måste jag slänga på mig lite kläder och åka. Har laddat ner bloggappen till nya mobilen så vi hörs under dagen!


/ Micca

1 kommentar:

  1. Åh nu blev jag skitsugen på godis!! :D måste också ha ikväll.. good luck imorgon!

    SvaraRadera