torsdag 29 mars 2012

DAGENS PLANER..

Har fått igång min nya iPhone 4s nu som har legat i kartongen i ett antal veckor, eftersom jag varit för slö för att fixa ner alla appar igen.. Till min stora lycka hittade jag en superbra kalender i den. Jag är fortfarande kvar i tiden då man hade en vanlig papperskalender, där jag fyller i allt. Däremot är jag dålig på att ta med den överallt, som till stallet till exempel. Den vanliga mobilkalendern används aldrig. Blev väldigt glad då jag insåg att det fanns en annan sorts kalender, där man kan ha det uppradat inte bara dag för dag, utan allt man har planerat veckor framöver. Och det bästa av allt är att man bockar i den lilla rutan till vänster när det är avklarat. Perfekt!


Så nu ska jag skicka iväg ansökan till kurserna jag ska läsa i höst, skicka ett mail till tävlingssektionen på Gävle fältrittklubb ang. tävlingen på lördag och sedan ska jag åka och kolla däcken på bilen. Den här kalendern kommer nog komma till stor användning, då jag glömmer bort saker hela tiden!

/ Micca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar