onsdag 28 mars 2012

TRASIG RYGG


Min rygg kraschade totalt igår. Hade så ont så jag knappt kunde köra hem från stallet. Vet inte vad det beror på, men det har legat och bråkat länge nu så det var väl inte så konstigt att det tillslut bröt ut. Vi får se hur det känns idag, ska ta några värktabletter innan och försöka ta mig ut till stallet för att smörja lite och mocka. Bra tajmat att Liptus vilar idag iaf.

Detta betyder att det inte blir någon tävling för mig på lördag, vill inte riskera att ryggen blir värre innan jag hunnit kolla upp det ordentligt. Kände på hoppträningen i måndags att det smällde till när vi kom lite nära ett hinder en gång. Usch.

Men det löste sig bra ändå, jag ringde Sussie (min hopptränare) och frågade hur hon tyckte jag skulle göra. Och hon sa att hon kunde tävla Liptus åt mig. Blev jätteglad, för det kändes så tråkigt att han skulle få lov att stanna hemma nu när det är så långt emellan tävlingarna. Så på lördag åker jag och Martina mot Gävle med Liptus så får Sussie sköta resten ;). Ska bli riktigt kul att se honom med en superduktig ryttare på ryggen som har massor av mer erfarenhet än mig.

Suddig bild på Sussie och hennes pålle i Falun förra helgen :)
/ Micca

1 kommentar:

  1. Oj, ja har ingen aning, en gummimatta iaf^^ Jag gillar Bojs golv bäst men detta fick bli en lösning eftersom att Boj gått i konkurs i vintras :(

    SvaraRadera