tisdag 24 april 2012

BEHANDLING

Idag fick Cary som sagt en genomgång av Mia. Det var inga större åkommor på honom, han är sned i korset bak och har varit väldigt länge. Den 7e maj (min födelsedag, ;)) kommer det en kille som heter Fredrik och ska försöka att rätta till det. Det går tyvärr inte att få bra med bara akupunktur, laser och massage.

Han fick vila idag och jag klippte av manen rejält, tog nästan 6-7 cm. haha men det blev fint. Hans man är ju så otroligt tjock, så jag tunnade ur den. Funderade på att ringa Marie (en frisör som har hästen i vårat stall) om hur jag skulle tunna ut den, men jag klippte lite "uppåt"och det blev bra. Måste nog jämna till den imorgon bara.

Imorgon är det planeringsdag med jobbet ute på Främby udde mellan 9-16. Cary ska nog longeras efter det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar