måndag 30 april 2012

MÅNDAG

Idag blev det en skogstur med Martina och Cary. Hittade en ny variant på den andra vägen bort mot  Rankhyttan som vi brukar gå.
Idag var hästarna vääldigt snälla, inte en tendens till något tjafs över huvud taget. Så skönt! Verkar som att de trivs bra i nya stallet.
Vi höll oss mestadels i skritt, då vi tog "bakvägen" runt vilket innebar mer nerförsbackar än vad det är åt andra hållet. Men på tillbakavägen passade vi på att trava lite asfalt igen.

Nu ska jag ta tag i kvällen, lägenheten lär städas och jag ska duscha och fixa iordning mig. Blir en lugn Valborgsmässoafton för min del, jag har kvällen i stallet nämligen så ska åka och ta in hästarna om några timmar. Robin däremot ska ut och flänga, får se om jag får agera chaufför under natten. Imorgon bitti är det hoppträning för Sussie igen, så jag hoppas på att jag får somna i någorlunda vettig tid iaf!

/ Micca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar