fredag 4 maj 2012

FREDAG

Äntligen fredag, eller? Har en hemtenta, och en opponering på en uppsats som ska in på söndag. Så denna helg är inte speciellt efterlängtad. Att det sedan snöar och håller på gör ju inte saken bättre.

Satt och tragglade med tentan med två tappra själar till halv tolv inatt, och nu har jag precis tagit en paus efter att ha slitit i någon timme nu på morgonen. Tur att jag ser ett slut på det hela någonstans där framme, annars hade jag gett upp. Bara 2½ år kvar, sen är jag färdig socionom!

Nu ska jag slänga i mig lite lunch och sen åka till stallet för att tömköra Liptus på banan. Hämtade ut paketet med nya benskydden och handskarna från Sharpman igår som jag tänkte testa idag, tänkte även bjuda på lite bilder från dagen senare. Antar att det inte blir mycket roligare än så tills tentan är överstökad. Tur att ni är så tålmodiga ;).

/ Micca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar