måndag 28 november 2011

HEJ MITT VINTERLAND

Godmorgon! Trodde aldrig att jag skulle orka upp imorse, vi var hemma strax efter tre och jag är helt slut efter den här helgen. Bilfärden hem gick bra trots varningar om snöstorm, dock hamnade vi aldrig i den utan när vi kom närmare hem så var det vitt överallt. Under natten har det snöat för första gången och det ligger kvar. Skönt att vintern faktiskt kommer och att det inte bara blir lerigt överallt. Speciellt i hagarna, det blir upptrampad och speciellt vid grinden, ush.

Helgen har varit riktigt bra, Globen var över förväntningarna och jag är mer än nöjd. Även om vi hade skitplatser i sista klassen och satt framför publikens absolut jobbigaste stockholmstjejer som skrek hela tiden, speciellt när "snyggingen" Erik Segerstedt kom, jag har tinnitus. Jag ska också ta och visa min underbara shopping, älskar redan allt.

Ska ta och äta någonting och byta om, ska ner till mina djur och ge dem lunch och fixa stallet. Ska rida två av hästarna idag hade jag tänkt, får se om mamma ska rida Chilton annars tömkör jag nog honom eller Omena. Vi får se hur det blir.

/ Ida

1 kommentar:

  1. vad är det där taken på altanen för något? :p Fint med all snö också hoppas det kommer till värmland snart :D

    SvaraRadera