måndag 28 november 2011

PRYLAR

Goddag! Vi kom hem vid klockan tre inatt, så jag är helt slut idag. Sov till klockan tolv och dagen går segt. Har varit ner i källaren och plockat fram lite julsaker, dock är jag irriterad över att jag inte hittar hälften. Suck.
Har tagit bilder på prylarna jag fick med mig hem från Globen som jag lovade er. Tyckte, som förra året, att det var lite tråkiga saker i Annexet. Nästa år blir det nog Göteborg horse show och Falsterbo istället...

- 1 Kingslandpiké till Robin + 2 Kingslandskjortor till mig
- Stallthermotäcke till Liptus. 300 gr.
- FIX lädertvål. Tar fram lädrets egna pigment. Testade på mina skor, verkade superbra!
- Compositi stigbyglar
- Modern Horseschabrak till Liptus
- Slit- och slängschabrak till Liptus
- Boots till Liptus
- Benlindor till MINA knän (fick tips av massören jag var hos i söndags om att jag ska linda mina knän när jag rider.. så jag köpte ett par som matchar mina röda ridbyxor med mörk skoning, haha!).

Hittade även på fina klockor och två par skor när vi var i lite icke-hästiga affärer. Men jag vet inte om ni tycker sånt är roligt att se?









 /Micca

1 kommentar: