måndag 28 november 2011

SAMMANFATTNING

Liten sammanfattning av min helg !

På lördag eftermiddag åkte jag och pappa hem till Annelie i sthlm. Tog tunnelbanan in till gamla stan och kikade runt lite på julskyltningen, de va riktigt mysigt trots kylan och blåsvädret. Vi va in på en restaurang på söder och fick den sämsta planksteken någonsin.. Men men! Väl tillbaka i skarpnäck skulle jag bleka utväxten i luggen och resultatet ska vi ju inte prata högt om!! Tog ett bad och gick sen och la mig.

Klockan ringde 08.00 och då blev de frukost och sen färd till Globen. Kom lagom i tid för att se Lindelöw göra en snygg ritt och gå upp i ledning!

Och Lorenzo är ju makalös me sina hästar!! <3

Hittade inte särskilt mycke på mässan, är rätt besviken faktiskt. Tur att jag åker till Globen för showerna och inte för shoppingen!!
Men tre saker följde me hem iaf, och vad det var får ni se ikväll när jag kommer från jobbet :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar