söndag 25 december 2011

JULAFTON

Hade en supermysig julafton hemma oss mamma med syrror och Robin och hans släkt. Gud vad jag hade saknat julmat, åt som sjutton och kunde knappt röra mig sen! Efter mat, julklappsutdelning, julkalendern och massa knäck så var jag helslut. Vi satt och halvsov i soffan allihopa ett tag tror jag, haha.
Åkte hem med Robin och kikade på ett päron till farsa firar jul, och tyckte att vi hade haft en rätt lugn och skön julafton ändå, trots alla hyperaktiva barn! Haha :).
Jag är så glad och tacksam över mina julklappar. Så kul när man känner att folk verkligen känner en och vet precis vad man uppskattar allra mest! Fick bland annat parfym och stickad tröja och lite annat välbehövligt.
Men antar att ni tycker det är mer spännande att veta vad jag fick i hästväg? haha.
Nya roeckl handskar, vilket var riktigt bra då mina börjar gå sönder. Helskodda John Whitaker ridbyxor (Robin gick och hämtade ut dem jag beställt, betalade dem och slog in dem och la dem under granen, haha), ett SUPERSNYGGT turkost Christina Sport schabrak. Höll på att dö när jag öppnade det, trodde verkligen inte att mamma snappat upp att jag ville ha det så gärna! Hittade också en tredagars igångsättningskurs för Tusse under granen! Går av stapeln 6-8 januari. Fick även ett lila vintertäcke och en hals till, och ett schabrak från Hööks nya kollektion i förrgår när vi var på Hööks av Robin :). Lippetipp har fått en Himalayasaltsten av mamma också, haha! ;)



 Christina Sport-schabraket är från Tophorse och har SÅ snygga färgkombinationer!
Snacka om fullträff!



Hittade tyvärr ingen bild på vintertäcket, men kan fota det i stallet  någon dag istället.
Hoppas ni haft en trevlig och mysig jul. Nu ska jag åka till stallet och fixa lite, ikväll blir det inflyttningsfest.

/ Micca


1 kommentar:

  1. SV Ja det är jag som har designat det, det blev väldigt lyckat. Kul att få det i julklapp!:) Kul att du gillade det, du får gärna lägga upp bild med det på hästen på vår sida på facebook sedan;)
    Gott nytt år

    SvaraRadera