torsdag 22 december 2011

TORSDAG 22/12

Var ut i skogen med Martina och Grace idag. Liptus var fjantig, som vanligt när vi är ute med Grace, förstår inte vad det beror på. Vi travade en bit uppför berget, och tog sedan en skogsstig ner. Liptus var pigg, och inte direkt fokuserad på jobb. Men han kändes iaf mjuk och fin idag, vilket var positivt. Ett dike i skogen hade svämmat över så det var jättebrett, så idag har vi hoppat också ;).

Imorgon blir det julklappsshopping från morgon till kväll, eller ska hinna handla julmat också förresten. Sista sekunden, japp! Men jag tycker det är lite mysigt att vara ute och fixa dagen innan på nåt vis. Och eftersom Robin jobbar ända tills idag så är det inte så mycket att göra åt. Det är iaf tradition i min familj att äta chinabuffé dagen innan julafton, så det ska vi göra imorgon. Blir en tripp vill IKEA och Hööks också. Liptus ska få ett nytt halstäcke :).

Nu ska jag laga mat (mitt i natten) och sen kasta mig i säng. Bloggningen kommer antagligen vara noll imorgon, men nu vet ni varför!

Liptus sniffar på den jätteläskiga poolen utanför stallet
/ Micca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar