onsdag 28 december 2011

UTVÄRDERING

Jag har hellre på mig mina nya ridbyxor än mjukisbyxor, som jag annars älskar. Det måste vara bra betyg. Tycker att alla som vill ha ett par sköna ridbyxor, trots helskoning, ska ta och införskaffa sig ett par JW-brallor. Har hört att de med knäskoning är supersköna, så var lite orolig över att mina skulle vara stelare pga helskoningen men de är verkligen supermjuka. Känns som att ha ett par långkalsonger eller något på sig.
Dock tycker jag att de känns lite tunna nere vid vaderna. När jag var ute och red i veckan (utan stövlar) så kände jag hur stiglädren nyptes på vaderna. Så det gäller att ha ridstövlar, eller i alla fall lite tjockare ridstrumpor på sig. De är lite skrynkliga vid knäna på mig (väldigt långa i storlekarna, men går bra att vika upp lite längst ner), men annars sitter de som en smäck. Kunde inte vart mer nöjd! Kommer garanterat bli påfyllning av de andra färgerna också framöver.

Finns på bl.a Sharpman för 949:-
/ Micca

1 kommentar:

  1. Dem är så himla fina. Vill verkligen köpa såna framöver!

    SvaraRadera