söndag 29 januari 2012

SÖNDAG

Hade fullt upp igår, och hade inte riktigt tid att ens slå på datorn. Dagen gick verkligen i ett, jobbade från 6.30 och skulle ha slutat elva. Men det var väldigt mycket folk, så jag fick inte gå förrän 12.15. Vilket resulterade i att det blev bråttom till stallet eftersom jag hade lunchpasset.

Red Liptus och sen var det bara att skynda hem för att hinna ta en tripp till IKEA och Hööks med Robin.
Hade ju spanat in ett schabrak i nya katalogen som jag ville klämma lite på. Och det fick faktiskt följa med hem, gillar Hööks nya kollektion. Inte alls lika mycket kopior, utan de har även fina, stilrena schabrak utan massa loggor på nu.
Snyggt och enkelt vardagsschabrak.
Tror Lippetipp blir fin i det.

En grimma ifrån Lamicells Eleganzekollektion fick också följa med hem. Köper sällan grimmor, och tyckte den här var fin. Tycker det är kul att Hööks har fått in Lamicell, man får lite fler valmöjligheter och så tror jag att de kan bli av med sitt dåliga rykte om de tar in lite fler, populära märken.

När vi äntligen tagit oss hem, så var det bara att slänga sig i duschen och svira om för en partykväll med trevligt folk! Nu ska jag försöka sova i någon timme, förhoppningsvis ger huvudvärken med sig, och sen bär det av mot Avesta för hoppträning!

/ Micca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar