onsdag 25 april 2012

BACK ON TRACK

Jag har väldiga problem med mina knän, och har haft det länge. Har provat det mesta, och det som har gett bäst resultat är att rida med Compositistigbyglarna. De fungerar verkligen toppenbra!
Nu har jag dock börjat känna av knäna även när jag inte rider. Framför allt när jag kör bil, vilket inte är så bekvämt! Kände därför att jag måste hitta på något mer än att bara rida i dessa stigbyglar. Därav skaffade jag ett par Back on track-skydd till knäna idag. Jag hoppas på att detta ska fungera bra, ska använda dem så ofta jag kan. Men främst vid hoppträning och tävling. På kvällen när jag är hemma kommer jag också passa på att använda dem..

Är det någon av er som har någon erfarenhet av back on track på er själva (inte på häst)?


Jag själv har aldrig provat. Använda dem idag när jag red, och antar att de hjälpte för jag hade då inte ont iaf.. Ska testa dem på hoppträningen imorrn så får vi se om jag känner någon skillnad..
/ Micca

1 kommentar:

  1. Jag får jätteont i knäna när jag kör bil! :( kanske man ska prova back on track? Behöver antagligen börja träna på sidan av ridningen rejält också egentligen..
    När kommer Wilma? :)

    SvaraRadera