onsdag 25 april 2012

DAGEN

Dagen idag har varit jättebra. Tog en tripp till Gävle och Valbo med Robin efter liten road trip till Linghed.
Svängde in på Ikea och åt lunch, sen gick vi in på Hööks. Skulle spana lite på sadel där, för att ha något att jämföra med när jag ger mig in i sadeldjungeln igen om nån vecka. Nu vet jag iaf vad som finns där..

Råkade hitta på lite annat när vi ändå var där.. En (snygg, tro det eller ej) regnjacka som även var vindtät, en lite längre modell som blir perfekt under blöta och kalla vårdagar.

Införskaffade även två nya grimmor, en till Liptus och en likdan i annan färg till Wilma. De måste ju matchas ;). Passade även på att köpa nya tömkörningstömmar, då mina av någon mystisk anledning har försvunnit. 
Back on track-skydd till knäna fick också följa med hem och det viktigaste av allt; hästgodis! Har alltid en påse hästgodis i ryktlådan ifall det behövs mutor ;).
Robin handlade även glukosamin till sina knän (jag tror jag ska testa det jag med.. var tydligen superbra med "hästglukosamin" till människoknän).

Åkte även till Ryttarstugan på vägen hem och hämtade sadeln och köpte en ny fårskinnspadd! :)

/ Micca


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar