fredag 27 april 2012

FREDAG

Dagen idag kommer gå i ett kör känner jag på mig.
Kom nyss hem ifrån en morgonpromenad, nu ska jag slänga i mig lite frukost och sedan åka till Österå för att hjälpa Jennie och Delaila att hoppa igen. Ska bli kul!
Tänkte fortsätta med lite studs, eftersom det fungerade så bra, men kommer även lägga in lite brutna linjer. Travbommar kommer också att förekomma, och mot slutet är planen att det ska bli en liten teknisk bana med både studs, linjer och travbommar.
Direkt efter hoppträningen åker jag till stallet och lunchar pållarna, gör iordning allting och sen blir det en tur i skogen med Liptus.

Eftermiddagen kommer förmodligen att spenderas halvdöd i soffan, efter att jag har diskat och städat hela lägenheten. Men min förhoppning är att komma igång med fältuppgiften som jag inte gjorde igår.

Underbart att all snö är borta! Och det är knappt lerigt i hagarna heller, lyx!
/ Micca

1 kommentar: