fredag 27 april 2012

FREDAG

Hello! Dagen har bara rullat på i ett, har jobbat på pappas jobb under dagen och sen åkte jag och min syster och fixade lite saker. Sen åkte jag ut till stallet där jag smorde ALLA mina saker, så nu är allt rent och fiiint :)

Borstade Cary och Grace riktigt länge idag och dom verkade uppskatta det :) Grace är så himla lugn nu för tiden, nog för att hon alltid är lugn, men hon är ännu lugnare nu.. Det verkar lite jobbigt för henne nu, fast det är väl inte så konstigt.. Bara 4 dagar kvar tills hon åker..

Gick en promenad med Cary idag och han var hur duktig som helst. Gick där som ett litet lamm :) Det var nästan storm när vi var ute, så trodde inte vi skulle komma så långt, men vi var ute i 40 min så det var så skönt. Vi gick förbi massa "läskiga" saker bl a fladdrande presenningar, soptunnor som hade vält som låg och slog, men Cary brydde sig inte alls.

Imorgon blir en lång dag... Jobbar 8-20 och har morgon i stallet, sen efter jag har slutat blir det att åka ut och longera Cary. Snälla Marie i stallet ska mocka åt Grace, Det underlättar så mycket! Tack!


/Martina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar