söndag 22 april 2012

GODMORGON!

Hej på er. Gårdagen blev väldigt trevlig, vi blev kvar på middag efter kalasandet. Kom inte hem förrän runt elva-tiden.

Idag blir det ännu en vilodag för Liptus, tycker att det kan vara bra, och så vill jag inte rida i den gamla sadeln heller. Istället blir det lite annat pyssel, ska bland annat klippa hans svans som jag såg nästan släpade i backen igår! Borde göra en hel make over av honom idag, får se hur mycket jag hinner med.

Nu ska jag slänga i mig lite frukost, sen åka iväg till ridklubben här "bredvid" som har lokala hopptävlingar. Har tänkt att parkera mig där på läktaren hela dagen, tror Ida dyker upp och håller mig sällskap också :).

Dessa snyggingar håller vi tummarna för idag, ok? :D
Martina & Cary
/ Micca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar