tisdag 24 april 2012

TISDAG

Puh, blev en lång "förmiddag" i stallet. Men nu är Liptus genomgådd av equiterapeut med laser och massage, och det var bara lite stelt på nåt ställe som släppte med lite laser. Så det var skönt! Han skötte sig riktigt bra, sist Mia var ut var han dryg. Hoppade runt och hade sig, nu var det bara lite skrap och sånt, duktig kille!

Fick ett trevligt telefonsamtal idag också. Min sadel har kommit! Så imorgon åker jag och Robin till Gävle och hämtar den. Ska passa på och gå in på IKEA och Hööks också när vi ändå åker förbi Valbo..
Snart har jag ju en anledning att köpa massa rosa tjejgrejer på Hööks, så vi får se om jag kan hålla fingrarna i styr. Haha!

Lippetipp fick vila idag, imorgon blir det en provtur i nya sadeln. Dock en lugnare sådan, pga "behandlingen" idag. På torsdag vankas det hoppträning för Sussie igen, kul!

Nu ska jag parkera i soffan, fotbollskväll is coming up (grabbarna har mutat mig med cider... haha).

/ Micca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar