måndag 23 april 2012

MÅNDAG

Gud så trött jag har varit idag efter gårdagens tävling. Gick upp halv 5 igår och la mig typ 11, sen väckte kära Tyson mig halv 7 idag :). Åkte ut på förmiddagen och mockade och det såg ut som andra världskrigen i båda boxarna idag..

Imorgon är det en vecka kvar till Grace åker! Ååh, det är bara fem veckor kvar! Har fått en jättefin CD från Flyinge på Cabachon och jag har verkligen valt en fin hingst och jag tror att han och Grace passar bra ihop, exteriört och tempramentmässigt. 

Idag fick Cary sig en promenad med Micca och Liptus. Vilka snälla hästar vi har fått nu för tiden :).

Imorgon kommer min equiterapeut Mia Holst ut och behandlar Cary. Hon ger massage, laser och akupunktur och hon är verkligen jätteduktig! Kan verkligen rekommendera henne :). Brukar ta ut henne regelbundet för att "checka av" Cary. Grace har även bott hemma hos Mia under vissa perioder de senaste åren.


Bild lånad från Mias och Rogers hemsida - horseworks.se/



/Martina 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar