måndag 23 april 2012

MÅNDAG

Gårdagen blev riktigt lång.. Kom till tävlingsplatsen vid klockan nio och åkte inte därifrån förrän 18.15. Och ingen nytta gjord alls, haha.
Skyndade mig hem och slängde i mig lite mat, och åkte sedan till stallet. Hade förväntat mig kaos i boxen då Liptus hade gått in på eftermiddagen i en omockad box. Konstigt nog så var den renare än vanligt!
Tog en kvällspromenad med honom tillsammans med Marie och Gomes. Trevligt! Och skönt att det är ljust så länge på kvällarna.

Idag har jag spenderat morgonen med att skriva två uppsatser, och läst ett LÅNGT kapitel om anknytning mellan barn och mammor under det första levnadsåret.. Är lite såsig i skallen, så ska slänga i mig lite lunch nu och sen åka till stallet om några timmar.

Ska prova om Carys sadel eventuellt kan passa på Liptus idag. I såfall tar vi en tur, men det återstår att se.

Martina & Cary igår
/ Micca



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar