tisdag 1 maj 2012

FULLSPÄCKAD DAG!

Tjohoo vad dagarna går..

Började dagen med en rolig hoppträning för Sussie. Det är så roligt att träna för henne! Skriver ett mer utförligt inlägg om träningen sen.

Sen var det bara att stressa upp till stallet för att göra iordning Cary efter träningen, packa Graces saker och sen åka och lämna henne på Lassols gård. Det gick jättebra att köra dit henne, var lite orolig att hon inte skulle få plats i transporten. Men det gjorde hon :) Väl framme släppte vi ihop henne med ett annat sto som också ska föla snart och det gick bra. Åååh vad spännande det här är och ska bli! Ska åka och hälsa på henne på torsdag när jag är ledig tror jag :).

Efter att vi hade lämnat Grace var det dags att åka till jobbet och nu är jag äntligen hemma. Tur man har något att göra om dagarna ... Är jättetrött och så klart börjar jag jobba 7 imorgon. Jobbar till 12 och sen blir det nog en promenad med Cary för sen börjar jag jobba kl 16 igen.



Här är lite bilder från dagen!


Magen <3


/Martina

1 kommentar:

  1. Det ska bli jättespännande och se vad det är för litet pyre i den där tjockmagen :O)

    SvaraRadera